February 16, 2014

A HINT OF MINT

Even if mint was the hit color 2 or 3 seasons ago, it still has a hold on me and I can't stop loving it. I've got a few mint items in my closet that are still worth keeping, the secret is how to mix and match them.
So I went for a sunday afternoon walk and decided to parade a little my mint statement necklace. Even if I'm a big fan of heels, going out for a walk on heels can sometimes be the worst idea, so for all the long walks be sure to wear comfortable shoes, or in this case boots.  And for those awful windy days, wear braids, it's a quick fix to avoid messy windy hair.
-----------------------------------
Chiar dacă nuanța mentei/turcoaz nu mai e culoarea vedetă de 2-3 sezoane încoace, nu pot să nu o ador în continuare . În garderoba mea încă tronează cateva articole în aceasta nuanță la care nu aș vrea să renunț, așa că nu îmi rămâne decât să le integrez în ținutele mele într-un mod cât mai armonios.
Pentru nelipsita promenadă la sfârșit de săptămâmă, am ales să port colierul meu maxi culoarea mentei. Chiar dacă sunt o mare fană a pantofilor cu puțină "înălțime", cred cu tărie că o plimbare pe tocuri se va transforma mai mult decât rapid într-un veritabil coșmar. Am două sfaturi pentru voi : când ieșiți la plimbare , purtati ceva comod, iar pentru a rezolva problema părului în zilele cu vânt ca cea de azi, puteți apela cu încredere la câteva împletituri inspirate.



Faux Leather Jacket / Geacă imitație de piele / Bershka
Leather Boots / Cizme Piele / Patrizia Rigotti
Blouse / Bluză / Vero Moda
Jeans / Blugi / H&M
Necklace / Colier / Zara

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...