February 25, 2014

CROP TOP


Today I had a very busy and long day. After 8 hours at the office I had to literally run to catch a class at the university. I knew what day was in front of me this morning and that's why I wanted a comfortable yet versatile outfit, not too casual for the office and still not too serious for school. And that's how my blue crop top bought this weekend for 5$ /4 euros :D  from Stradivarius fell right into place. I matched it with a same texture red shirt, a pair of blue jeans, my favorite necklace ( a souvenir from Paris which I absolutely love) and...well...boots again because spring is still not here !
---------------------------------------------------------------
Azi am avut o zi foarte încărcată. După cele opt ore la birou a trebuit literalmente să fug la universitate pentru un seminar. Pentru că știam ce zi agitată mă așteaptă azi dimineață am încercat să aleg o ținută în primul rând lejeră dar și versatilă, nu prea casual pentru birou, dar nici prea scorțoasă pentru facultate. Și uite așa a picat la fix topul albastru de la Stradivarius achiziționat în weekend cu doar 19 lei :D . L-am asortat la o cămașă roșie cu aceeași textură a materialului, o pereche de jeans albaștri simpli, lănțișorul meu preferat din Paris (un suvenir clișeu cu turnul Eifel, dar pe care îl ador) și ufff... iarăși cizme pentru că nu mai vine primăvara asta odată!
Blue top / Tricou albastru / Stradivarius
Shirt / Cămașă / New Look
Jeans / Blugi / Only
Jacket / Jachetă / Bershka
Boots / Cizme / Patrizia Rigotti
Bag / Geantă / Misako

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...