February 27, 2014

SPRING FEVER


Only 2 days left and Spring is officially here. It's time to put those boots back in their boxes and take out the spring shoes.
For those of you that are not quite pleased with your shoes for spring, or for those who love to keep up with all the trends , I recommend a tour of the spring collections in stores now.
I already did my homework for this spring when it comes to flats. I bought a  navy blue leopard print pair (Zara)  , because animal prints are still a hit trend this year.
I also bought a pair of nude flats with a hint of sparkle (New Look) for all those delicate spring outfits I'm going to wear.
And of course I bought a brand new pair of brown flats with snake skin print (Bershka), because I have a lot of brown bags and let's face it...brown just looks 'delish' with blue jeans.
And last but not least I bought a black pair  with golden metallic insertions (H&M), because black is just classic.
-----
Au mai rămas 2 zile și în sfârșit ne bate primăvara la ușă. A sosit timpul să băgăm cizmulițele înapoi în cutii și să scoatem afară pantofii.
Pentru cele nemulțumite de pantofii din garderobă, dar și pentru fashionistele care vor să fie mereu la zi cu cele mai noi trenduri, un raid prin magazine pentru a vedea colectiile noi de primăvară devine obligatoriu.
Eu mi-am făcut temele, așa că vă prezint alegerile mele pentru această primăvară in materie de balerini.
Am optat pentru o pereche de balerini bleumarin cu print leopard din piele intoarsă (Zara), pentru că animal printurile rămân în vogă și anul acesta.
Am ales și o culoare neutră cu puțin iz de sclipici (New Look) , pe care intenționez să îi port la ținute delicate și diafane.
Deoarece am o multitudine de poșete maro, și să recunoaștem, nuantele de maro merg bine cu jenași albaștri, mi-am achiziționat o pereche de balerini maro tip snake skin (Bershka).
Iar cea din urmă pereche nu poate fi decât clasicul negru, pe care l-am condimentat puțin cu inserții metalice aurii la calcâie și vârf (H&M).
În continuare găsiți câteva perechi de balerini similare cu cele achiziționate de mine.
Below you have some similar pairs with those bought by me.
Navy Blue Flats / Balerini bleumarin / H&M / here
Brown Flats / Balerini Maro / Bershka / here
Metal Point Flats / Balerini cu vârf metalic / Oasis / here
Balerina Flats / Balerini / Zara / here

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...