March 22, 2014

BALLERINA DOLL

Since this Spring is all about pretty girly pastels I wanted to give it a twist and go with the more macaroon-like type of pastels. I'm still very much in love with mint, which is why my minty ballerina skirt was the first thing to pop in my mind this morning when I saw the beautiful sunny weather outside. Paired with nude flats and peach accents it was the perfect outfit to go with this perfect warm spring day.
--------------
Dacă tot se poartă nuanțele pastelate și foarte feminine primăvara aceasta, mi-am dorit foarte mult să abordez nuanțele tip macaroons intr-o ținută. Sunt în continuare vrajită de culoarea turcoaz/mentă, motiv pentru care fustița mea tip balerină a fost primul lucru care mi-a venit în minte azi dimineață când am văzut vremea frumoasă de afară. Asortată la o pereche de balerini nude și câteva accente de piersică, a fost alegerea perfectă pentru această zi însorită de primăvară.


Cardigan / Bershka / similar here
Skirt / Fustă / H&M / similar here
Tank Top / Maieu / NewYorker / similar here
Necklace - Vintage Fair /Colier - Târg Vintage / similare here
Flats / Balerini / New Look / similar here

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...