March 1, 2014

NEW KID ON THE BLOCK


Today is the first day of spring, and the day my new blog is released. I've been working on it for a few weeks now and I really hope you like it.
For the launch of the new website I wanted to post an article that defines me. And since I'm a cheerful person  and still a child on the inside I wanted an outfit that would express all that.
And that's how I came up with "New kid on the block". I went for colorful outfit matched with a playful attitude, and since today was all about spring and flowers I chose my flowered pink jeans.


----------------------------------

Astăzi a fost prima zi de primăvară dar și ziua în care noua pagină a blogului a devenit publică. Am lucrat pe proiectul acesta câteva săptămâni și sper din inimă să vă placă.
Pentru lansarea noului website am vrut să postez un articol care să mă caracterizeze complet. Și pentru că sunt o persoană plină de viață cu suflet de copil am vrut o ținută care să exprime toate acestea.
Asftel mi-a venit ideea pentru "New kind on the block".Am ales o ținută colorată asortată la o atitudine jucăușă, iar pentru că azi e Mărțisorul și toată lumea e în căutare de flori, am optat pentru perechea mea de jeanși roz înflorată.



Leather Jacket / Geacă Piele / Stradivarius
"A little fashion sparkle" logo T-shirt / Tricou cu logo  "A little fashion sparkle"
Flower Print Jeans / Blugi cu imprimeu floral / Local store, similar here and here
Snikers / Teniși / H&M, similar here
Bag / Poșetă  / New Look

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...