March 29, 2014

THE CASUAL POWDER PINK DRESS



It's finally the weekend! Hooray!!! After a long and super busy week I really felt the need to relax and go super comfy with my outfits this weekend. If you are also  in a hurry or just looking for something really casual and comfortable to wear, then a cute  boho dress will come in handy. I've got mine a couple of years ago, in powder pink, but I'm sad to admit I don't wear it as often as I would like.
----------------------------------------
În sfârșit e weekend! Yeeeeey!!! După o săptămână super încărcată am simțit nevoia să mă destind puțin și să port haine super comode în acest weekend. Dacă și voi sunteți în căutarea unei ținute comfortabile, sau pur și simplu sunteți în mare grabă să iesiți din casă, vă recomand cu căldură o rochie în stil boho. Eu mi-am achiziționat-o pe a mea în nuanța roz pudrat în urmă cu câțiva ani, dar îmi pare rău să recunosc că nu ajung să o port pe cât de des mi-aș dori.





Dress / Rochie / Stradivarius / similar here
Faux Leather Jacket / Geacă imitație piele / Bershka
Flats/ Balerini / Bershka
Bag / Geantă / New Look

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...