April 13, 2014

SUMMER DRESSES



I know it's only April but soon it will be summer and I just can't wait. Keeping this in mind, I want to share with you my top 3 favorite dresses that I'll be wearing this summer. Many dresses made the short list but in the end I had 3 definite winners: the simple white dress, the sexy red dress, and the innocent lace collar dress. Whether you decide to wear them with flats or heels, these 3 dresses should have a special place in any young woman's closet.
For this little project I had help from a very talented young photographer (you can check out more of his amazing work here).
-----
Deși e abia luna Aprilie, în curând va fi vară, iar eu  sincer abia aștept. Cu gândul la vară m-am decis să vă impărtășesc care sunt rochiile mele preferate pentru anotimpul cald. În momentul de față garderoba mea stă doldora cu rochii de vară , tocmai de accea a fost foarte greu să aleg doar 3. Dar am ținut cont de versatilitate și am ales 3 rochiuțe pe care le puteți găsi și voi foarte ușor si care se pliază bine pe aproape orice siluetă sau buzunar. Cele 3 rochii sunt : rochia clasică albă de vară , rochia super sexy roșie și nu în ultimul rând rochia cu guleraș de dantelă și un aer inocent.
Pentru acest proiect am colaborat cu un fotograf foarte talentat (puteți să ii admirați munca aici) .







Red Dress / Rochie roșie / Vero Moda / similar here
White Dress / Rochie albă / Bershka / similar here
Flower Print Dress / Rochie imprimeu floral / Zara / similar here
Black High Heel Sandales / Sandale cu toc / Zara / similar here and here
Nude Flats / Balerini nude / New Look / similar here
Blue Flats / Balerini albaștri / Zara/ similar here

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...