May 27, 2014

GIRL ON FIRE



While I was back home I had a lot of free time on my hands so I took advantage of it. Needles to say I was mostly on the streets than home :) So I got dressed and ready to sight see the city, wearing a lot of fiery colors. Starting with the comfortable coral heels , a very light and vaporous orange blouse and ending with the red skinny jeans, my outfit was all about warm colors, the perfect fit for a very warm day.
—–
În mini-vacanța de Paște, am fost acasă unde am avut foarte mult timp liber de care am încercat să profit cât de mult posibil. Cred că este destul de evident  faptul că am stat mai multe pe afară decât prin casă :) Așa că m-am înarmat cu o ținută foarte colorată în culori similare focului și am vizitat orașul. Începând de la pantofii coral cu toc , bluzița portocalie extrem de vaporoasă și terminând cu blugii roșii, ținuta mea a fost una foarte caldă, similară cu vremea de afară.


 





Bag /  Poșetă / New Look /  similar here
Jeans / Blugi / Zara / similar here
Shoes / Pantofi / Stradivarius /  similar here
Blouse / Bluză / Zara / similar here and here

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...