May 27, 2014

SWEET ESCAPE



After a relatively long spring break I finally got my batteries recharged. I spent a whole beautiful week back home just relaxing and enjoying some peace and quiet. One of my favorite activities this past days was just strolling around the city streets or by the river, taking in all this clean and fresh spring air. And what else to wear, than a cosy pair of jeans and a warm sweater in this capricious weather? Paired with some animal print flats to walk the extra miles, and a big bag to carry all the stuff one might need, this simple but nice-looking outfit was one of my top choices for my one week sweet escape.
——
După o vacanță relativ lungă pot spune că am reușit să îmi reîncarc bateriile complet. Am petrecut o săptămână foarte frumoasă acasă în orașul meu natal, relaxându-mă și bucurându-mă de liniștea și pacea pe care o poate oferi un oraș lipsit de agitația specifică orașelor mari. Una dintre modalitățile mele preferate de a petrece timpul în ultimele zile a constant în plimbări interminabile pe străzile orașului sau pe malul râului. Și ce altceva să port pe vremea aceasta capricioasă decât o pereche de jeanși și un pulovăr călduros? Împreună cu o pereche de balerini animal print, pentru a putea parcurge acei kilometri extra pe jos și o poșetă încăpătoare, acest look simplu dar de efect a fost una dintre alegerile mele preferate în această mică evadare de o săptămână.






Blouse / Bluză / Zara / similar here
Flats / Balerini/ Bershka / similar here

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...