June 15, 2014

EMBROIDERED PEASANT BLOUSE




Here in Romania we have a very special Holiday that is approaching with a fast pace. It's called the Lady's Bedstraw Day and it is believed to be a great day to harness earth powers and perform good witchcraft, if you believe in that sort of thing ;) I love this holiday because it's also the official day of the embroidered peasant blouse. So this article is in honor of this amazing item that every romanian girl (and any other girl for that matter) should have in her wardrobe.
-----
În România avem o sărbătoare foarte specială ce se apropie cu pași repezi. Este vorba despre Sânziene, o zi deosebită care este considerată de unii ca fiind o zi propice pentru magia albă. Pentru mine este o zi importantă deoarece este și ziua universală a iei. Din acest motiv am vrut foarte mult să postez un articol dedicat acestei bluze atât de speciale și dragă nouă românilor. Pentru cele care nu aveți încă o ie în garderobă vă  recomand achiziționarea uneia deoarece, pe lângă faptul ca a devenit un must-have în lumea modei, este și o mică părticică a culturii noastre naționale.









Blouse / Ie / Vintage / similar here
Skirt / Fustă / Bershka / similare here
Flats / Balerini / Zara / similar  here and here

2 comments:

  1. Foarte dragut din partea ta, imi place mult tinuta <3
    Ceva dedicat iei am facut si eu aici: http://www.newtouchofcolor.com/sanzienele-ziua-internationala-iei/, dar iti admiram impletiturile si am zis sa-ti arat ca anul trecut am avut si eu asa de ziua internationala a iei: http://www.newtouchofcolor.com/ia-noastra-romaneasca-3/

    Hope you like, ma bucur ca te-am descoperit, pupici!!

    http://www.newtouchofcolor.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...