June 4, 2014

GOLDEN DETAILS


Going to work or school every morning five days a week is never easy. I really dislike waking up early in the morning but I never let that reflect on my clothing choices. My best antidote for a long and tiring day is a great outfit that lets me feel comfortable and still look stylish.Who says that these two don't agree with one another, hasn't been to H&M :) This dark red cotton dress from H&M is a great pick when you want to go for that effortless chic look while feeling comfy. To make the red stand out I mixed it with some golden details such as a pair of sandals, a really thin belt and a imperial looking necklace.

-----
Să mergi 5 zile pe săptămână devreme la lucru nu e ușor. Eu personal detest să mă trezesc dimineața înainte de anumite ore, dar nu las niciodată ca acest lucru să influențeze alegerile mele vestimentare la începutul zilei. Pentru mine cel mai bun antitod pentru o zi lungă și obositoare  este o ținută care îmi permite să mă simt comfortabil dar și să arăt în același timp impecabil. Cine spune că cele două nu merg mână în mână, aparent nu a trecut pe la H&M :) Acestă rochie vișinie de la H&M este o alegere foarte bună, atunci când vrei să obți un look lejer în care să te simți comfortabil. Pentru a scoate în eviență culoarea roșie a rochiei, am asortat-o cu câteva articole de nunță aurie cum ar fi o curea îngustă, o pereche de sandale cu toc și un colier cu aspect regal.





Dress / Rochie / H&M / here
Sandals / Sandale / Zara / similar here
Necklace / Colier / New Look / similar here
Bag / Poșetă / New Look / Winter '13/14 Collection

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...