July 15, 2014

GRADIENT



I always loved gradient prints, and when I saw this dress I knew exactly how I would like to wear it. When buying a new item I always follow these two simple rules :
  • it has to be at a fair price;
  • it doesn't require another shopping spree to find matching items, since I already posses them.
So, I bought the dress and could not wait for the weekend to wear it. I matched it with a high heel pair of black sandals and a basic clutch and the result was a comfortable, simple yet cheap and very versatile outfit.
-----
Mereu mi-au plăcut printurile în degrade, iar când am vazut rochița aceasta în magazin, am știut instant cu ce vreau să o port. Atunci când fac o nouă achiziție vestimentară îmi place să țin cont de două lucruri : 
  • să fie la un preț decent și justificat;
  • să nu necesite un nou efort financiar pentru a completa ținuta cu alte piese.
Zis și făcut, am luat rochița și am asteptat cu nerăbdare sa vină weekendul să o pot purta. Asortată la o pereche de sandale negre foarte înalte si o poșetă tip plic am obținut un outfit lejer, simplu, ieftin și foarte versatil.






Gradient Dress / Rochie în degrade / similar here and here
Heels / Sandale / Zara / similar here
Clutch / Plic / Zara / on sale, available in stores

2 comments:

  1. Este fain print-ul in degrade si tot caut si eu piesa perfecta de ceva vreme. Imi place tinuta. Combinatia de culori si texturi este incantatoare. Kisses, Daiana
    http://chezdaiana.blogspot.ro

    ReplyDelete
  2. Se imbina perfect culorile din degradeul de pe rochie. Si te prinde :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...