July 10, 2014

ROAD TRIP PART 1 - THE MOUNTAINS



Hello everyone. I recently came back from a spontaneous trip, with all the details put together in the last moment. I've seen plenty, traveled a lot, thru the mountains and round the hills, by car and by foot, but my conclusion stayed the same. For those of you who didn't visit Romania, my advice would be to do it asap. For my first post AT (after trip), I have my heart set on convincing you just how beautiful our mountains are. And, because your look matters even on vacation, don't forget to dress accordingly to your destination.
-----

Salutare tuturor. Recent m-am întors dintr-o mini-vacanță spontană cu detaliile puse cap la cap pe ultima sută de metri. Am văzut multe, am călătorit mult, prin munți, pe dealuri, cu mașina, pe jos, dar concluzia e aceeași. Pentru cele care nu ați vizitat încă România, recomandarea mea ar fi să o faceți cu prima ocazie. Pentru prima postare, așa ca după vacanță, m-am gândit să vă conving cât de frumoși sunt munții noștrii. Și pentru că ținuta contează chiar și în vacanță, nu uitați să vă îmbrăcați în ton cu destinația.






 
Jeans / Blugi /  Only
T-shirt / Tricou / Zara / on sale here
Canvas sneakers / Teniși de pânză / Deichmann / similar here
Bag / Geantă / Zara / on sale here
 
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...