December 25, 2014

VIENNA BEFORE CHRISTMAS - FLASHBACK STORY




EN: Merry Christmas everyone! I really hope you had a great time with your families and friends these past days and that you are ready to face the new year with fresh forces. I had a lovely time at home and spent some of it remembering all our past Christmases. With this in mind I wanted to share with you our last year's visit to the Christmas Markets in Vienna. I've already crossed this off my tourist must-see list, so I'm hoping that you do the same as soon as you have the chance. Kisses and hugs and a jolly blissful time :*
-----
RO: Crăciun fericit tuturor ! Sper din inimă că ați avut parte de un Crăciun superb alături de familie și prieteni în aceste zile și că sunteți pregătite să intrați în noul an cu forțe proaspete. Eu am avut parte de un Crăciun minunat acasă și am petrecut o bună parte din timp amintindu-ne toate Crăciunurile ce au trecut. Cu gândul la voi m-am decis să vă împărtășesc din experiența de anul trecut de la Viena, unde am fost cu doar câteva zile înainte de Crăciun pentru a vizita deja celebrul târg de Crăciun. Cum eu deja am tăiat jos acest obiectiv de pe lista mea turistică, sper că veți face și voi la fel cu prima ocazie. Vă pup și vă doresc sărbători fericite :*









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...