March 18, 2015

ON THE RUN




EN: After a well deserved break in which I fully enjoyed Women's Day and other events associated with the beginning of spring I am back with a new outfit on the blog. This time it's all about the transition we all make from winter clothes to spring items. March is the perfect month to try on new combinations such as summer dresses and boots. Because I have been waiting for such a long time to give up sweaters and scarves I went straight for a light and comfortable outfit with indie and country influences. I found it to be perfect for those days when I am on the run in the mornings and I want a quick outfit and simple look.
-----
RO: După o binemeritată pauză în care m-am bucurat din plin de ziua de 8 Martie și toate evenimentele asociate cu venirea primăverii am revenit pe blog cu o nouă ținută. De data aceasta este vorba despre tranziția pe care toate o facem de la garderoba de iarnă la cea de vară. Luna martie este perioada perfectă pentru a încerca combinații interesante între rochii mai subțiri și cizme. Pentru că am așteptat de mult timp să renunț la pulovere și fulare am trecut direct la o ținută lejeră cu influențe country și indie perfectă pentru zilele în care sunt pe fugă și îmi doresc să obțin un look rapid.





Dress / Rochie / H&M / similar here
Bag / Poșetă / New Look / similar here
Leather Boots / Cizme Piele / Clujeana / similar here
Vintage Vest / Vestă Vintage / similar here

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...